South America Incentive Travel

← Back to the Portfolio
Projetada para atender os Estados Unidos e Canadá com programas de incentivo e eventos mostrando um continente rico em diversidade cultural, cores e formas, aromas e ritmos e alegria e qualidade, a marca deve sempre estar agregada a estes valores.
Inspirada pelas cores, sons e sabores da América do Sul, SAIT foi um projeto que durou seis meses e durante cinco deles pesquisando tradições, cores e essências do continente. O resultado foi uma forte e mutável marca que une todos os países dentro da América do Sul.

Designed to serve United States and Canada with incentive travel programs and events showing a continent so rich in cultural diversity, colors and shapes, scents and rhythm and joy and quality, the brand should always be linked to those concepts.
Inspired by the colors, sounds and flavors of South America, SAIT was a six months project, five of them researching costumes, colors and essences of the continent. The result was a strong and changeable brand that caters to absolutely all countries in south america.

brand-01
Untitled-2-02
brand-03
brand-04
brand-05
brand-06

bc-07

site stuffs

world cup-01

2014 FIFA WORLD CUP
Durante a Copa do Mundo da FIFA no Brasil a SAIT esteve presente realizando eventos em Manaus trazendo grupos de norte americanos para acompanhar sua seleção de futebol.

During the FIFA WORLD CUP in Brazil SAIT has been in Manaus to organize some Incentive programs bringing americans to support their national soccer team.

banner1

banner2

Banner-Pillar-futeba-01Banner-Pillar-futeba-02 Banner-Pillar-futeba-03

 

folder11

SM Stationary Branding Mock Up (Volume I) folder2

folder22

 

  • Date: 2013
  • Client: SAIT - South America Incentive Travel
  • Filed under: Brands, Lettering